MOONBURN IS TERUG!

Van 3 december 2015 t/m 4 januari 2016 is het kunstwerk dagelijks te zien in Amsterdam Osdorp.

Midden in het hart van het winkelcentrum is onze supermaan neergestreken op het dak van restaurant De Serre (Osdorpplein 776).

Wil je een kijkje komen nemen? Houd dan het weerbericht in de gaten: bij storm wordt Moonburn niet vertoond.

En like de Facebookpagina van Centrum Nieuw West om op de hoogte te blijven van speciale acties rondom het kunstwerk facebook.com/centrumnieuwwest

MOONBURN ZEEFDRUK

In 2014 heeft Stichting Barstow twee unieke projecten gerealiseerd: de eerste 3D theatervoorstelling van Nederland voor het jubileum van BNG Cultuurfonds, en een reusachtige glow-in-the-dark maan op het dak van de Amsterdamse Stopera voor de derde editie van het Amsterdam Light Festival. Kijk bij portfolio voor meer informatie over beide projecten.

Om dit te vieren zijn er speciaal voor alle vrienden en fans van de stichting zeefdrukken gemaakt die, net als de maan, licht geven in het donker.

Interesse? Stuur een mail o.v.v. "Zeefdruk" naar info@stichtingbarstow.nl

-

MOONBURN op het dak van Nationale Opera & Ballet te Amsterdam voor het Amsterdam Light Festival 2014/2015.

Klik hier voor meer informatie    - foto door Janus van den Eijnden

-

Theatervoorstelling MARE NOCTURNUM in de Fabrique te Maarssen voor het 50-jarig jubileum van het BNG Cultuurfonds.

klik hier voor meer informatie   - foto door Steven Bos

MOON ON FIRE

Bos, Lanting, Douche & Khani are back with a fresh and enlightening new masterpiece that will give you pleasant chills throughout the entire winter. This moon isn't burning... It's on FIRE!!!

Free crème de la crème from the Benelux to Middle-Asia. You might have heard about Christmas, now you know how to celebrate it.

You can follow us right here: facebook.com/boslantingdouchekhani

-

MOONBURN in wording in de oude Staal Fabriek in Diemen.

Klik hier voor meer foto's en video's